
7 alakasutatud viisi, mis aitavad e-poe kasumlikkust tõsta
Teisipäeval, 22. novembril kell 10:00-11:30
Kas sinu e-pood on valmis lehe külastajaid kasumlikeks klientideks muutma – e-pood tundub usaldusväärsena, kutsub esmakülastaja tagasi ostu sooritama, toob kliendi kordusostule või soodustab ostukorvi suurendamist? Õpi 7 kasulikku ja harva kasutatud taktikat oma e-poe kasumlikkuse kasvatamiseks ja kliendirahulolu tõstmiseks.
Kasumlikkus on oluline, sest see on kütus sinu ettevõtte arengule. Ilma rahulolevate klientideta ei ole kasumit ja ilma kasumita on peaaegu võimatu panustada pikaajalisele arengule. Sellelt koolituselt saad mitmeid kasulikke taktikaid, mis aitavad jätkusuutlikult tõsta sinu e-poe kasumlikkust läbi kliendikeskse vaate. Need teadmised aitavad luua tugevamat suhet sinu kliendiga ning seeläbi kasvatada sinu äri edu.
Koolitus on mõeldud ettevõtjatele ja turundajatele, kellel on toimiv e-pood, kuid soov arendada oma pakkumist. Ei ole oluline kui suur või väike on e-pood.
Koolitusel keskendume seitsmele mõjusale ning kergesti rakendatavatele taktikale.
Peale seda koolitust:
- tead nippe, millega kliendilojaalsust ja usaldust kasvatada
- tead, kuidas kordusoste paremini genereerida
- saad soovitusi kasulikele tööriistadele
Kõikidel koolitusel osalejatel on võimalus kandideerida Lauri individuaalsele 1:1 konsultatsioonile! Lauri valib koolituse tagasiside vormis küsimustele vastajate seast välja 5 ettevõtet – loe konsultatsioonist rohkem SIIT.
Koolituse ekspert on Lauri Post, kellel on üle 10-aastane kogemus erinevate e-poodide loomisel ning kasutajamugavuse parandamisel.
Koolitus kestab 1 tund, millele järgneb 30-minutiline vestlus, kus koolitaja vastab sinu koolituse käigus tekkinud küsimustele.
Koolitus ei ole järelvaadatav.
