
Copywriting: Kolm valemit sinu reklaamtekstide särama panemiseks
Kolmapäev, 26. aprill kell 10:00-11:30
Koolitaja Uku Nurk
Hea tekst ning täpne sõnum digikanalite reklaamides on sama oluline kui visuaal. Ükski reklaam ei müü, kui sõnum on segane või vähe veenev.
Ettevõtte bränding jaguneb tinglikult kaheks: suur bränding ja igapäevased sõnumid. Viimasesse kategooriasse kuuluvad nii sotsiaalmeedia, printmeedia, raadio kui ka muud pisisõnumid, mis sihtgrupini jõuavad. Sageli esineb olukord, kus suur bränding töötab nagu ette nähtud ja igapäevased sõnumid kipuvad jääma kas formaalseks või siis ainult faktipõhisteks kaubanduslikeks teadaanneteks. See loob olukorra, kus sihtgrupp saab pisut vastukäivaid sõnumeid: ühelt poolt hästi sisulisi ja kaunilt sõnastatud ja teisalt jälle formaalse alatooniga igapäevaseid sõnumeid.
Hea copywriting on teksti loomine selliselt, et see ärataks lugejas huvi ja soovi edasi klikkida, osta või sinu ettevõttega muul moel suhelda ning samuti eristada sind konkurentidest. Seda nii kaunilt sõnastatud bränditekstides kui ka igapäevastes reklaamisõnumites.
Igapäevased sõnumid saavad olla silmajäävad ja meeldejäävad ning anda täies mahus edasi ka brändiväärtuseid. Lisaks saab nende abiga rääkida ka ettevõtte lugu.
Silmajääv tekst on nagu lugu, mille oma kliendile jutustad. Hea lugu põhineb sihtrühma probleemidele lahenduse sõnastamisel ja emotsiooni tekitamisel, mitte lihtsalt oma teenuse või toote müümisel. Kuidas läbi copy-tekstide lugusid jutustada? Just sellest koolitusel räägimegi.
Koolitus on väga praktiline, ning annab koheselt võimaluse õpitut rakendada. Eesmärgiks on tutvustada kolme erinevat valemit, mis pakuvad lihtsaid aga efektiivseid nippe oma tekstide personaalsemaks ja vahetumaks loomiseks. Harjutame just sõnumi selget ja jõulist edasiandmist nii reklaami- ja müügitekstide, sotsiaalmeedia postituste või uudiskirjade kontekstis.
Kätt saab proovida oma sõnumi kolmel erineval viisil kirjutamisel, milleks on tegelase vaatenurk, personifikatsioon ja tegelaskuju negatiivne mõtlemine!
See koolitus on mõeldud kõigile turundusinimestele ja ettevõtjatele, ka müügiga tegelejatele, kelle igapäeva töös on suur roll sõnade seadmisel ja reklaamtekstide kirjutamisel. Eelnev kirjutamise kogemus ei ole vajalik, sest koolituse käigus saavad osalejad oma tekstiga iseseisvalt kätt proovida.
Koolituse läbides oskad sa:
- Oma sihtgrupile, neile sobival viisil, edasi anda oma brändi väärtuseid ning neid oma selgelt kommunikeerida.
- Kolme tööriista abil kirjutada oma toote või teenuse omadused lahti nii, et see on mõjuv ja meeldejääv.
- Muuta oma ettevõtte lugu läbi tekstide personaalsemaks ja vahetumaks.
Koolitus toimub otseülekandena Google Meet platvormil ning on ilma rahata – pead end vaid eelnevalt registreerima ning me saadame sulle lingi koolitusega ühinemiseks meilile.
