Copywriting: Kolm valemit sinu reklaamtekstide särama panemiseks - Õpi koos Google'iga

Copywriting: Kolm valemit sinu reklaamtekstide särama panemiseks

Kolmapäev, 1. november kell 10:00-11:30

Koolitaja Uku Nurk 

Hea tekst ning täpne sõnum digikanalite reklaamides on sama oluline kui visuaal. Ükski reklaam ei müü, kui sõnum on segane või vähe veenev. 

Ettevõtte bränding jaguneb tinglikult kaheks: suur bränding ja igapäevased sõnumid. Viimasesse kategooriasse kuuluvad nii sotsiaalmeedia, printmeedia, raadio kui ka muud pisisõnumid, mis sihtgrupini jõuavad. Sageli esineb olukord, kus suur bränding töötab nagu ette nähtud ja igapäevased sõnumid kipuvad jääma kas formaalseks või siis ainult faktipõhisteks kaubanduslikeks teadaanneteks. See loob olukorra, kus sihtgrupp saab pisut vastukäivaid sõnumeid: ühelt poolt hästi sisulisi ja kaunilt sõnastatud ja teisalt jälle formaalse alatooniga igapäevaseid sõnumeid.

Hea copywriting on teksti loomine selliselt, et see ärataks lugejas huvi ja soovi edasi klikkida, osta või sinu ettevõttega muul moel suhelda ning samuti eristada sind konkurentidest. Seda nii kaunilt sõnastatud bränditekstides kui ka igapäevastes reklaamisõnumites.

Igapäevased sõnumid saavad olla silmajäävad ja meeldejäävad ning anda täies mahus edasi ka brändiväärtuseid. Lisaks saab nende abiga rääkida ka ettevõtte lugu.

Silmajääv tekst on nagu lugu, mille oma kliendile jutustad. Hea lugu põhineb sihtrühma probleemidele lahenduse sõnastamisel ja emotsiooni tekitamisel, mitte lihtsalt oma teenuse või toote müümisel. Kuidas läbi copy-tekstide lugusid jutustada? Just sellest koolitusel räägimegi. 

Koolitus on väga praktiline, ning annab koheselt võimaluse õpitut rakendada. Eesmärgiks on tutvustada kolme erinevat valemit, mis pakuvad lihtsaid aga efektiivseid nippe oma tekstide personaalsemaks ja vahetumaks loomiseks. Harjutame just sõnumi selget ja jõulist edasiandmist nii reklaami- ja müügitekstide, sotsiaalmeedia postituste või uudiskirjade kontekstis. 

Kätt saab proovida oma sõnumi kolmel erineval viisil kirjutamisel, milleks on tegelase vaatenurk, personifikatsioon ja tagasivaade! 

See koolitus on mõeldud kõigile turundusinimestele ja ettevõtjatele, ka müügiga tegelejatele, kelle igapäeva töös on suur roll sõnade seadmisel ja reklaamtekstide kirjutamisel. Eelnev kirjutamise kogemus ei ole vajalik, sest koolituse käigus saavad osalejad oma tekstiga iseseisvalt kätt proovida.

Koolituse läbides oskad sa:

Koolitus toimub otseülekandena YouTube platvormil ning on ilma rahata – pead end vaid eelnevalt  registreerima ning me saadame sulle lingi koolitusega ühinemiseks meilile. Koolitus ei ole järelvaadatav.

 

Uku Nurk

Uku on vabakutseline loovtegutseja: copywriter, loovjuht, brändikonsultant, podcaster ja koolitaja. Tal on seljataga 25-aastane reklaamiagentuuride kogemus ja praeguseks on tema missioon tudengite ja täiskasvanute turundusalane koolitamine ja nõustamine. Näiteks õpetab Tallinna Ülikoolis tudengitele loovkirjutamist ja Saue riigigümnaasiumis podcastindust. Lisaks toimetab veel ettevõtete siseselt, pakkudes nii brändipõhist copywritingu koolitust ning loovkirjutamist.  Loe lisaks

Vaata ka teisi koolitusi

Ole kliendile nähtav ja leitav Google Business Profile'iga

calendar
20.09.2023
10:00

Tõhusa digiturunduse strateegia koostamine

calendar
26.09.2023
10:00

Kuidas planeerida terviklik digikampaania

calendar
28.09.2023
10:00

SEO alahinnatud tööriist – Google Search Console

calendar
03.10.2023
10:00

Automatiseeritud meiliturundus - miks ja kuidas?

calendar
05.10.2023
10:00

GA4 - seadistamine ja peamised küsimused uutel kasutajatel

calendar
10.10.2023
10:00

Tõhus sotsiaalmeediareklaam META kanalites

calendar
18.10.2023
10:00

Google Ads'i uus ajastu: kuidas nutikalt uusi kliente võita

calendar
24.10.2023
10:00

Kasvata oma äri Youtube'i reklaamidega

calendar
26.10.2023
10:00

Canva võimalused - kuidas ise atraktiivset turundusmaterjali luua

calendar
07.11.2023
10:00

Videoturundus: strateegiast teostuseni

calendar
09.11.2023
10:00

    Liitu uudiskirjaga