Copywriting: Kolm valemit sinu reklaamtekstide särama panemiseks - Õpi koos Google'iga

Copywriting: Kolm valemit sinu reklaamtekstide särama panemiseks

Kolmapäev, 26. aprill kell 10:00-11:30

Koolitaja Uku Nurk 

 

Hea tekst ning täpne sõnum digikanalite reklaamides on sama oluline kui visuaal. Ükski reklaam ei müü, kui sõnum on segane või vähe veenev. 

Ettevõtte bränding jaguneb tinglikult kaheks: suur bränding ja igapäevased sõnumid. Viimasesse kategooriasse kuuluvad nii sotsiaalmeedia, printmeedia, raadio kui ka muud pisisõnumid, mis sihtgrupini jõuavad. Sageli esineb olukord, kus suur bränding töötab nagu ette nähtud ja igapäevased sõnumid kipuvad jääma kas formaalseks või siis ainult faktipõhisteks kaubanduslikeks teadaanneteks. See loob olukorra, kus sihtgrupp saab pisut vastukäivaid sõnumeid: ühelt poolt hästi sisulisi ja kaunilt sõnastatud ja teisalt jälle formaalse alatooniga igapäevaseid sõnumeid.

Hea copywriting on teksti loomine selliselt, et see ärataks lugejas huvi ja soovi edasi klikkida, osta või sinu ettevõttega muul moel suhelda ning samuti eristada sind konkurentidest. Seda nii kaunilt sõnastatud bränditekstides kui ka igapäevastes reklaamisõnumites.

Igapäevased sõnumid saavad olla silmajäävad ja meeldejäävad ning anda täies mahus edasi ka brändiväärtuseid. Lisaks saab nende abiga rääkida ka ettevõtte lugu.

Silmajääv tekst on nagu lugu, mille oma kliendile jutustad. Hea lugu põhineb sihtrühma probleemidele lahenduse sõnastamisel ja emotsiooni tekitamisel, mitte lihtsalt oma teenuse või toote müümisel. Kuidas läbi copy-tekstide lugusid jutustada? Just sellest koolitusel räägimegi. 

Koolitus on väga praktiline, ning annab koheselt võimaluse õpitut rakendada. Eesmärgiks on tutvustada kolme erinevat valemit, mis pakuvad lihtsaid aga efektiivseid nippe oma tekstide personaalsemaks ja vahetumaks loomiseks. Harjutame just sõnumi selget ja jõulist edasiandmist nii reklaami- ja müügitekstide, sotsiaalmeedia postituste või uudiskirjade kontekstis. 

Kätt saab proovida oma sõnumi kolmel erineval viisil kirjutamisel, milleks on tegelase vaatenurk, personifikatsioon ja  tegelaskuju negatiivne mõtlemine! 

See koolitus on mõeldud kõigile turundusinimestele ja ettevõtjatele, ka müügiga tegelejatele, kelle igapäeva töös on suur roll sõnade seadmisel ja reklaamtekstide kirjutamisel. Eelnev kirjutamise kogemus ei ole vajalik, sest koolituse käigus saavad osalejad oma tekstiga iseseisvalt kätt proovida.

Koolituse läbides oskad sa:

Koolitus toimub otseülekandena Google Meet platvormil ning on ilma rahata – pead end vaid eelnevalt  registreerima ning me saadame sulle lingi koolitusega ühinemiseks meilile.

 

Uku Nurk

Uku on vabakutseline loovtegutseja: copywriter, loovjuht, brändikonsultant, podcaster ja koolitaja. Tal on seljataga 25-aastane reklaamiagentuuride kogemus ja praeguseks on tema missioon tudengite ja täiskasvanute turundusalane koolitamine ja nõustamine. Näiteks õpetab Tallinna Ülikoolis tudengitele loovkirjutamist ja Saue riigigümnaasiumis podcastindust. Lisaks toimetab veel ettevõtete siseselt, pakkudes nii brändipõhist copywritingu koolitust ning loovkirjutamist.  Loe lisaks

Vaata ka teisi koolitusi

Ole kliendile nähtav ja leitav Google Business Profile'iga

15.03.2023
10:00

Digiturunduse strateegia elemendid ja koostamine

21.03.2023
10:00

Tõhus meiliturundus ettevõtetele

23.03.2023
10:00

Analüütika: seadistame GA4 olulisimad raportid

30.03.2023
10:00

6 sammu, mis muudavad veebipoe külastaja kliendiks

04.04.2023
10:00

Ettevõtte esiletõstmine SEO’ga

07.04.2023
10:00

Tõhus sotsiaalmeedia reklaam ettevõttele

12.04.2023
10:00

Kasvata oma äri: võida uusi kliente Google Adsiga

18.04.2023
10:00

Pane YouTube'i reklaamid enda kasuks tööle

20.04.2023
10:00

Videoturundus digikanalites: mida pead teadma enne video tootmist, et valmiv video päriselt töötaks

03.05.2023
10:00

Kuidas luua ise sotsiaalmeedia videosisu, mis töötab

05.05.2023
10:00

    Liitu uudiskirjaga