Digiturunduse strateegia elemendid ja koostamine - Õpi koos Google'iga

Digiturunduse strateegia elemendid ja koostamine

Teisipäev, 21. märts kell 10:00-11:30

Koolitaja Andrus Kiisküla

Sinu ettevõttel on veebileht? Suurepärane! Kuid ainult sellest enam edu saavutamiseks ei piisa. 

Potentsiaalsete klientide veebiharjumused on mitmekesistunud ning järjest enam liigutakse mitmete erinevate platvormide vahel. Seega on ettevõtte veebikuvand ning platvormide ülene strateegia edu aluseks veebis. 

Kuidas luua tõhus digiturunduse strateegia? Kuidas oma strateegiat analüüsida ja sellest lähtuvalt tegevusi planeerida? Millised platvorme ja kanaleid peaks kasutama? Kõigest sellest koolitusel räägimegi.

Toome praktilisi näiteid ning soovitame erinevaid tööriistu, kuidas luua eesmärgistatud digiturunduse strateegiat, mis aitaks eesmärkide saavutamisel nii lähitulevikus kui ka pikemas perspektiivis. Lisaks keskendume veebistrateegia analüüsimisele, oma tegevuste planeerimisele ning erinevate veebiplatvormidele ja -kanalitele olemusele. 

Koolitusele on oodatud kõik, kes tahavad oma digistrateegiaid tõhusamaks muuta ning seeläbi ettevõtte edusse panustada. Eriti kasulik on see alustavatele ja väikeettevõtetele, et koheselt ennast nähtavaks muuta. 

Läbides selle koolituse:

Peale koolitust oskad koostada esmast digiturunduse strateegiat ning tead, millistest elementidest see koosenb. Tervikliku arusaama pealt oskad teha otsuseid, millised on sinu ettevõtte jaoks õiged strateegilised alused ning millised on olulisemad kanalid või tööriistad, mida peaksid edaspidi kindlasti kasutama.  

Koolitus kestab kokku 1,5 tundi, toimub otseülekandena Google Meets platvormil ning on ilma rahata – pead end vaid eelnevalt  registreerima ning me saadame sulle lingi koolitusega ühinemiseks meilile. Koolitus ei ole järelvaadatav.

Eduka veebistrateegia loomiseks vajalikud oskused toob sinuni hinnatud digiturunduse ekspert, Andrus Kiisküla. Koolituse vältel on võimalik Andrusele esitada küsimusi!

 

Tasuta koolitused - Õpi koos Google'iga

Andrus Kiisküla

Andrus on digiturundaja, turunduskonsultant ja koolitaja, kellel on praktiline kogemus üle 15 aasta. Selle aja jooksul on digiturunduses ja erinevatel platvormidel palju muutunud, pakkudes järjest paremaid võimalusi oma sõnumit vormistada, seda täpselt sihtida ning hiljem mõõta iga tegevuse tasuvust. Loe lisaks

Vaata ka teisi koolitusi

Ole kliendile nähtav ja leitav Google Business Profile'iga

15.03.2023
10:00

Tõhus meiliturundus ettevõtetele

23.03.2023
10:00

Analüütika: seadistame GA4 olulisimad raportid

30.03.2023
10:00

6 sammu, mis muudavad veebipoe külastaja kliendiks

04.04.2023
10:00

Ettevõtte esiletõstmine SEO’ga

07.04.2023
10:00

Tõhus sotsiaalmeedia reklaam ettevõttele

12.04.2023
10:00

Kasvata oma äri: võida uusi kliente Google Adsiga

18.04.2023
10:00

Pane YouTube'i reklaamid enda kasuks tööle

20.04.2023
10:00

Copywriting: Kolm valemit sinu reklaamtekstide särama panemiseks

26.04.2023
10:00

Videoturundus digikanalites: mida pead teadma enne video tootmist, et valmiv video päriselt töötaks

03.05.2023
10:00

Kuidas luua ise sotsiaalmeedia videosisu, mis töötab

05.05.2023
10:00

    Liitu uudiskirjaga