Digiturunduse strateegia elemendid ja koostamine - Õpi koos Google'iga

Digiturunduse strateegia elemendid ja koostamine

Teisipäeval, 15. novembril kell 10:00-11:30

Koolitaja Andrus Kiisküla

Kas sinu ettevõttel on veebileht? Suurepärane! Ainult sellest ei piisa edu saavutamiseks. Viimasel ajal on sinu praegused ning potentsiaalsed kliendid liikunud järjest rohkem erinevatele veebikanalitele. Et seal läbi lüüa, peab sinu veebikuvand olema läbimõeldud ja tegutsemisel olema selge strateegia. Kuidas luua tõhus digiturunduse strateegia?

Ettevõtte veebikuvandi määratlemine ja strateegia väljatöötamine on ettevõtte edu aluseks veebis. Koolitusel näitame, kuidas luua digiturunduse strateegia, saavutamaks eesmärke nii praegu kui ka tulevikus. Keskendume veebistrateegia analüüsimisele, tegevuste planeerimisele ning veebiplatvormidele ja -kanalitele.

Toome praktilisi näiteid, kuidas muuta turundustegevused info-põhiseks ja efektiivseks. Soovitame erinevaid tööriistu.

Kuidas luua eesmärkidele orienteeritud digistrateegia? Kuidas analüüsida veebistrateegiat ja tegevusi planeerida? Millised platvorme ja kanaleid peaks kasutama? Kõigest sellest koolitusel räägimegi.

Eduka veebistrateegia loomiseks vajalikud oskused toob sinuni hinnatud digiturunduse ekspert, Andrus Kiisküla. Koolituse vältel on võimalik Andrusele esitada küsimusi!

Läbides selle koolituse:

 

Koolituse kestus on 1 tund, millele järgneb 30-minutiline arutelu koolitajaga osalejate esitatud küsimuste üle.

 

Kõigil koolitusel osalejatel on võimalus kandideerida ka Andruse PRAKTIKUMILE ja saada temalt individuaalne 1:1 konsultatsioon.  Loe praktikumi kohta siit. Osale 15. novembri üldkoolitusel ning täida oma kanditatuur peale koolitust tagasisidevormis.

 

Koolitus ei ole järelvaadatav.

Tasuta koolitused - Õpi koos Google'iga

 

Andrus Kiisküla

Andrus on digiturundaja, turunduskonsultant ja koolitaja, kellel on praktiline kogemus üle 15 aasta. Selle aja jooksul on digiturunduses ja erinevatel platvormidel palju muutunud, pakkudes järjest paremaid võimalusi oma sõnumit vormistada, seda täpselt sihtida ning hiljem mõõta iga tegevuse tasuvust. Loe lisaks

Vaata ka teisi koolitusi

Tõhus meiliturundus ettevõtetele

14.09.2022
10:00

Digiturunduse trendid, tööriistad ja esimesed praktilised teadmised

15.09.2022
10:00

10 lihtsat tegevust, millega panna veebipood tõhusalt müüma

20.09.2022
10:00

Digitaalne kontor – tutvu Google Workspace’i võimalustega

27.09.2022
10:00

Tõhus sotsiaalmeedia reklaam ettevõttele

28.09.2022
10:00

DEMO: seadistame Facebooki ja Instagrami reklaame

29.09.2022
10:00

Ettevõtte esiletõstmine SEO’ga

13.10.2022
10:00

Tule videoga esile: tõhus videoreklaam veebis

18.10.2022
10:00

Pane YouTube'i reklaamid enda kasuks tööle

19.10.2022
10:00

Ole kliendile nähtav ja leitav Google Business Profile'iga

20.10.2022
10:00

Kasvata oma äri: võida uusi kliente Google Adsiga

25.10.2022
10:00

DEMO: seadista oma esimesed reklaamid Google Ads'is

27.10.2022
10:00

Google Analytics: kuidas kasvatada äri veebianalüütika abil

17.11.2022
10:00

7 alakasutatud viisi, mis aitavad e-poe kasumlikkust tõsta

22.11.2022
12:00

Google Analytics 4 - uued võimalused analüütikas / edasijõudnutele, inglise keeles!

24.11.2022
10:00

Digiturunduse strateegia PRAKTIKUM

29.11.2022
10:00

Tõsta e-poe kasumlikkust 1:1 KONSULTATSIOON

30.11.2022
12:00

Häkkerid või hooletus? Kuidas kaitsta enda ettevõtet ohtude eest küberruumis

01.12.2022
10:00

Digiturunduse strateegia 1:1 KONSULTATSIOON

01.12.2022
12:00

    Liitu uudiskirjaga