
Digiturunduse strateegia PRAKTIKUM
Teisipäeval, 29. novembril kell 10:00-12:00
Praktikumi osalejad on välja valitud ning sellele enam kandideerida ei saa!
Praktikumis anname süvendatud teadmisi digiturundusplaani koostamiseks ning võimaluse oma strateegiale koolitajalt nõu saada. Praktikumi aluseks on osalejate endi digiturundusstrateegiad ja kõige põletavamad probleemid, mille alusel loob koolitaja just osalejate vajaduste põhiselt koolituse sisu ja annab praktilisi juhiseid strateegiate tugevdamiseks.
Strateegia loomise praktikum on piiratud osalejate arvuga! Praktikumi valime ainult 5 ettevõtet 15.11 toimuvalt koolituselt!
Kuidas kandideerida praktikumi?
- Osalemiseks tuleb esmalt läbida Andruse koolitus “Digiturunduse strateegia elemendid ja koostamine” 15. novembril
- Täida kogu tagasiside vorm kohe peale koolitust samal päeval
- Esita praktikumi sooviavaldus tagasisidevormis vastates koolitaja küsimustele
- Järgmisel päeval valib koolitaja kõikide avalduste seast välja kõige huvitavamad, väljakutsuvamad või suuremat abi vajavad ettevõtted
- 17. novembril saadetakse väljavalitud ettevõtetele meilile kinnitus nende osaluse kohta
Registreeri 15. novembri koolitusele SIIT.
Ettevõtte veebikuvandi määratlemine ja strateegia väljatöötamine on veebis ettevõtte edu aluseks. Koolitusel näitame, kuidas luua digiturunduse strateegia, saavutamaks eesmärke nii praegu kui ka tulevikus. Keskendume veebistrateegia elementidele, kliendi teekonnale ning veebiplatvormidele ja -kanalitele.
Praktikumis arutleme täpsemalt digistrateegia järgmiste sammude üle, kuidas strateegiasse panna mõõdetavaid sihte ja ehitada järjepidev taktika. Analüüsime koos koolitajaga sinu praegust digistrateegiat ning püüame leida lahendusi, et saaksid astuda järgmise suure sammu edasi.
Läbi kõikide ettevõtete digistrateegiate arutetlu ja küsimuste vastamise, saavad kõik osalejad tundma erinevate valdkondade ja erinevatele eesmärkidele seatud strateegiad, uusi ideid ja lahendusi.
Koolitusel anname järgmised praktilised näpunäited, kuidas oma digiturunduse strateegiat täpsemaks kujundada. Praktikumis saavad kõik osalejad koos koolitajaga analüüsida oma plaani kõige põletavamaid probleeme ning küsida nõu konkreetsete lahenduste saamiseks.
Läbides selle koolituse:
- oskad seada selge digistrateegia eesmärgi
- oled saanud vastuse oma suurimale strateegia loomise küsimusele
Koolitus kestab 2 tundi, mille käigus Andrus annab süvendatud ülevaate kuidas efektiivselt luua digiturunduse strateegiat, analüüsib kõikide osalejate plaane ning vastab osalejate küsimustele.
Koolitus ei ole järelvaadatav.
Individuaalkoolitus “Digiturunduse strateegia 1:1 KONSULTATSIOON”
Kõik viis 29. novembri digiturunduse strateegia praktikumi koolitusel osalenud ettevõttel on lisaks personaalne üks-ühele konsultatsioon Andrusega! See on ainulaadne võimalus saada ilma rahata tipp-eksperdilt individuaalset professionaalset nõu, et oma ettevõttele tulemuslik digiturundusstrateegia luua.
Loe Andruse individuaalkoolituse kohta SIIT.
Praktikumis osalemine ja individuaalkoolituse saamisel on eeldus, et ettevõtte hakkab praktikas kirjutama või arendama oma senist digiturunduse strateegiat, mida Andrusega jagada, et anda sellesse väärtuslikku sisendit ning juhiseid.

Andrus Kiisküla
Andrus on digiturundaja, turunduskonsultant ja koolitaja, kellel on praktiline kogemus üle 15 aasta. Selle aja jooksul on digiturunduses ja erinevatel platvormidel palju muutunud, pakkudes järjest paremaid võimalusi oma sõnumit vormistada, seda täpselt sihtida ning hiljem mõõta iga tegevuse tasuvust. Loe lisaksRegistreeri 15. novembri koolitusele