
Kuidas planeerida terviklik digikampaania
Neljapäev, 28. september kell 10.00-11.30
Koolitaja Taavi Raidma
Kuidas lansseerida uut toodet veebis? Või valmistada ette Musta Reede kampaaniat oma e-poes? Kuidas leida oma uuele brändile kliendibaas? Millistele asjadele pöörata lühiajalise digikampaania puhul tähelepanu, et seda tagaks edu?
Turunduskampaaniatel on oluline roll ettevõtete kasvu ning müügi toetamisel. Väga hästi teostatud kampaaniad võivad ka lühikese perioodi jooksul anda väga häid tulemusi. Digikampaaniate puhul on turundusinimeste elu lihtsam tänu sellele, et kampaaniate kohta on väga palju andmeid, mille abil oma eesmärke, eelarvet ja tulemusi planeerida ning analüüsida.
Hea digikampaania edu aluseks korralik ettevalmistus, et see oleks õigesti sihitud ning kuluefektiivne. Sellel koolitusel käime läbi peamised sammud eduka kampaania loomisel. Koolitus katab kuus olulist sammu kampaania strateegia loomise protsessis:
- sihtgrupi valimine
- konkurentide analüüs ja enda positsioneerimine
- sõnumite ja väärtuspakkumise defineerimine
- turunduskanalite valik
- eesmärkide seadmine ja võtmemõõdikute valik
- aja ja tegevuste planeerimine
Peale koolituse läbimist oskad:
- planeerida õige aja ja ressursid digiturunduse kampaaniaks
- formuleerida oma pakkumine või turundussõnum
- valida omale sobivad turunduskanalid
- seada täpseid eesmärke
- analüüsida konkurentide tegevusi
Koolitus kestab 1 tund, millele järgneb 30-minutiline vestlus, kus koolitaja vastab sinu koolituse käigus tekkinud küsimustele. Koolitus toimub otseülekandena YouTube live stream’is ning on ilma rahata – pead end vaid eelnevalt registreerima ning me saadame sulle lingi koolitusega ühinemiseks meilile. Koolitus ei ole järelvaadatav.
Eduka kampaania strateegia loomiseks vajalikud oskused toob sinuni hinnatud ekspert, rahvusvahelisel turul kampaaniad juhtiv Taavi Raidma. Koolituse vältel on võimalik Taavile esitada küsimusi!
